Monday, May 21, 2007

Walimatul Urus..




Assalamualaikum semua Ganx Polimers..
Di sini ada satu pengumuman penting yang hendak disampaikan.Pada 2hb Jun '07 ini bersamaan 16 Jamadilawal 1428H,seorang lagi rakan kita Syarifah Nuramalina Bt. Sayed Idrus(Kekna) akan melangsungkan majlis perkahwinan beliau dengan pasangannya Mohamad Khairul Imran B. Mat Zainol(An) di alamat No.1A Kg. Pulau Kemiri,31120 Sungai Siput(U), Perak Darul Ridzwan.Semoga dengan kehadiran para tetamu sekalian akan meng'havoc'kan lagi keadaan serta me'riot'kan lagi majlis ini..

50 comments:

chu_blues said...

wahhhhhhhhh!!!!!!!!!x thn..pink aie tuer!!!!!!!!!1pink..pink..pink..pink..pink..aku tak pat ker amelina oiiii...

punjunk said...

punjunk tak dapat pergi gak..coz banyak member yang kawen mase tue..
member lagi baik..
maaf ek..
taniah.....

Amirul Idham said...

kawin gak budak amalina nih...
congrats....

Pretty_cure said...

Ehhhh... Kahwin juga kak ina..
Well.. Sorry Xdapat g jugak ler..
Time 2 orang ader kursus lah...
Whateva pun diucapkan Selamat Pengantin Baru K.. Semoga bahagia ke akhir hayat..
Emm... Aper kolor tema pengantin kite yerk??? Nampak gaya cam warna pink jer...
Tahniah..

Puaka Petaka said...

aku rasa mcam nak menagis,
semua budak-budak yang aku kenal dulu dah membesar dengan cepat.
isyaallah aku akan menghadiri majlis yang penuh gilang-gemilang itu.

punjunk said...

ang ni suke lelebih, gmie..
nak nagis kunun..
ang tak membesar lagi ke..
bile ang nak membesar..
ang kat mana la ni,...
cuti aku dibekukan huh..
sedih lo..
dah aply cuti dan dah lulus dah,,..
last minit kementerian cakap cuti dibekukan...

rerasa la tema die, biru kot, bkn ape kak ena kan suke kaler biru..

yusra yusop said...

Mende korang merepek ni..U all nak pegi ke tak ni?kene kumpul duit beli hadiah tak?

Akira_Hanamichi said...

alopss... semekom.. wah, lama x masuk nih... tahniah kak ena, kawen jugak ko akhirnya... tahniah, tahniah.... ko uis, bila lagik..???

Akira_Hanamichi said...

by da way, saja nak inform kalu2 korang tak tahu, en razak dah kawen dah.. 29hb April 2007... tahniah tuk lecterur kita gak...

yusra yusop said...

Cess..sungguh berani tuan hamba mengajukan soalan tersebut..Uis tengah kumpul duit laa skarang,tak cukup lagi 83sen je lagi..mane nak cekau ek..agak2 kalau buat personal loan lepas tak aa?

yusra yusop said...

Tahniah untuk En.Ajak yang tak ajak pun Uis pi kenduri die,tapi takpe,Uis and sume crew akan doakan kebahagiaan en.ajak

chu_blues said...

waaa...tahniah gak tok cik ajak..n bakal pengantin baru kiter kak ena..berlumba lumba la plak pensyarah dgn ank murid nak kawen...kak ena jgn la at tema wana biru..tema tuer chu yang punyer...chu chop dulu la...at ler pink ker,kuning ker, hijau ker......

Puaka Petaka said...

aku bukan lebih-lebih tapi saja ja buat-buat. aku lani kat penang. Bangunan Persekutuan Pulau Pinang. korang boleh cari aku kat tingkat 11. aku ada kat sana.
aku? bukan aku tak besar lagi, maksud aku, aku macam dapat rasakan perasaan mak amalina tu. sedih bercampur gembira bila anaknya nak melangsungkan perkahwinan dengan lelaki yang betul-betul sayang pada anaknya tu.....

chu_blues said...

aduhai makluk buas...bgus btul pemikiran ko..ader bakat jd ayah yang solehhhhhh!!!ahakz..chu pun bangunan persekutuan gak tapi tingkat 9..kalu mai cnie jagn luper yek mai singgah juper chu..rindu la plak!!!

Puaka Petaka said...

kita dok bising-bising ni, member kita sorang ni dah senyap sunyi. mana pi sulu_daiszie ha?

Puaka Petaka said...

ya ka. aku nak turun sekarang. mana hang?

Puaka Petaka said...

aaaa, chu ni sape ha? real name plezzzz

punjunk said...

taniah en ajak..
cik siti dah kawen dah 13.05.2007 yang lepas..
lagi satu..sulu daizie kim salam..
die ada hal sikit..
nanti die masuk balik sini..
harap minta maaf ats kesulitan..
sape nak p kenduri amalina, punjunk tak dapat pergi la..
banyak keje, cuti plak dibekukan..
lagi satu kalau nak kongsi duit bli adiah, cakap kat punjunk, punjunk bleh bankin duit..
minta maaf atas kesulitan yang berlaku..

punjunk said...

apa la hang ni jime..
chu kat ganu la, ang kat penang..mana sama tempat...
memang la, sumer negeri ada bangunan persekutuan...
huhuhuh...
yang ko g turun cari die tu wat pe...
takpelah lantak ko lah nak cari die..

chu_blues said...

waaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!cik siti pun dah kawen...btul ckp chu..pensyarah dgn ank murid belumber2 mcm ikan lumba nak kawen..kan si sulu tuer bz...kusus kot..mkluk buas jgn la cr chu kt pp..chu pun luper nak bagi tau td..chu kat ganu ler..hehehikhikhik...cian dier..yang pie turun kat tgkt 9 tuer sapa suruh!!!!!!

chu_blues said...

ouh yer...SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK SEMO PENGANTIN BARU N BAKAL PENGANTIN BARU..SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT!!!THNIAH JUGAK TOK CIK SITI WAN KEMBANG KITER..eHhhh clap kat cik siti aminah..ha baru betul...

Puaka Petaka said...

aku rasa macam terlalu lama aku p bertapa. balik-balik mai, yang tak kawin dah kawin. yang tak tentu nak kawin, dah kawin.......
apa-apa pun aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA SEMUA YANG NAK MENDIRIKAN DAN BARU MENDIRIKAN MASJID. TAHNIAH DIUCAPAN....

Puaka Petaka said...

bertukar!!!!.....

punjunk said...

hotak ang bertukar..

Puaka Petaka said...

tukar lagi

Amirul Idham said...

ni ape main tukar2 lak nih...
tukar la jadi duit...
leh aku buat shopping...

Puaka Petaka said...

muahahaha.....
akhirnya aku dapat jugak magik macam korang.....

punjunk said...

eeee..ape..tue..its a birds, no its plane..
no its spiderman..
tengok pirates of caribean best gile..tapi punjunk tak paham sikit..nak tge lagi sekali

chaosmiguel said...

ourgh........
skang dah leh main tuko2 ek....
mak pun tak nak lepaskan pluang untuk mengucapkan salam selamat kepada pengantin2 baru ne sume...
semoga dgn adenya perkahwinan ini akan mengeratkan lagi hubungan sesame insan dan bakal melahirkan modal2 insan serta meramaikan lagi umat islam kat muka bumi ini.
jagan lupa jagalah adab2 dalam hubungan sesame insan.

chaosmiguel said...

oit...encik2 dan cik2 skalian..
x yah le korang tunggu2 si seru tu datang...
bukan senang die nak kawan dengan korang tau..
mak ne ha dah lame kenal si seru tu pun x dapat2 lagi jumpe die...
haa lebih baik koran g ikut mak pegi amek kursus kawen, mak dengar stat tahun ne dah kena baca 1 surah dalam AL-QURAN.... x lame lak nak minta terjemahan ayat lak...
bukan senang nak kawen skang..
wat2 lak bebudak girl skang ne demand lelebih....hehehe..

chaosmiguel said...

ya..punjunk..
same al kite...
mak dari series yg 1st pun tak paham tgk cite tuh..
tapi leh sebab cam best mak tgk la jugak walaupun mengaga...
ne yg second ne malas nak pegi tgk..
bukan pe takut lengguh plak rahang ne mengaga lebih2....

chaosmiguel said...

uis, mak dengaq hang minta didoakan kebahagian dgn kak bell...
amboi3x bukan main lagi ek...
kak bell dok tunggu2 bagai nak rak neh hang dok kata duit blum cukup lak...
satgi chek katok baru tau..

punjunk said...

apa ni chaos..sakarang ni pirates dah masuk yang ke 3, bukan 2..diulangi yg ke 3 bkn 2..ok..
yang lain sumer faham, yang ketiga ni kompleks sikit..

Puaka Petaka said...

who dare to summorn the pireates in hear?.....

Akira_Hanamichi said...

test...test... wah, tahniah2 tuk cik siti... remai btul la org kawen... tahniah2 tuk sumer...

punjunk said...

apa ni..ngetest plak..
zoll stakat nak tuleh tumpang lalu tak payah la...

chu_blues said...

aper bermak mak nier plak...dah nak bangat jadi mak ker...per la chaos nier...


ha zol..ko per citer...pelajaran ok...awekz2 sekalian ok ker...


puaka nier la banyak bangat namernyer...pakai la satu2...

Puaka Petaka said...

bila seseorang itu mangalami berubahan jadi nama pun perlu berubah. aku dah tamat dah pertapaan aku, jadi sebab tu la aku ubah nama aku.

punjunk said...

hotak..tamat mende petapaan..
giler seh..

Puaka Petaka said...

ha... jelous la tu....

punjunk said...

tak de makne nye nak jeles..
ala aku grandsezer dah bagi kuasa diorang kat aku..
lagi banyak power..

Puaka Petaka said...

kalau dah ada power, mai la test...
dipersilakan.....

punjunk said...

tak mau la..
aku nak jadi superhiro tiongman lah..

Puaka Petaka said...

huh!.....

Puaka Petaka said...

aku betul-betul minta maaf sekali lagi....
nampaknya aku tak dapat hadir dalam majlis kak ena nanti.....
sepupu aku kawin n aku terpaksa hadir dan memeriahkan majlis.....
tu pun aku p hari majlis tersebut sebab hari sebelumnya aku kerja sampai malam.......
sekali lagi aku ribuan kemaafan kepada semua dan Kirimkan salam pada pengantin dan semua yang hadir...

punjunk said...

semnjak 2 menjak ni ramai cakap aku ni lazer dalam tuleh comen kat blog..
bagi aku padan muke bagi mereka yang terasa..
dah lama aku bersabar dan dari dulu tak pernah marah memember..
aku syukur coz ada sulu daizie, awekz qarni..adib ngan sharul..adibah also..noor sayang..hehehe...gmie..
yang lain jgn harap...

chu_blues said...

saper puaka nier..lubuk puaka ker or puaka tebing biru????
punjunk..sabarkan baik tok kesiatan..n sprh dr iman..sabarlah jgn la mare2..nie mesti kes tension kat opis nier kan..btul x??

Puaka Petaka said...

chu, aku la makhluk buas
kat blog aku tu ada details pasai aku.....

Akira_Hanamichi said...

askum tuk sume... yo peace yo..! ! ni apa kes nak marah2 ni panjunk..?? rilek2... cara hang cakap tue mcm x brapa nak kena la... masing2 ada komitmen ngan kerja masing2... so x bleh la nak keep intouch ngan kawan2 len slalu.. by da way, aku pun besyukur gak ada kawan2 mcm korang sume... y still keep in touch.. but not to forget pada kawan2 y x berkesempatan nak luangkan masa call, sms or log in dalam web ni.. so, pada panjunk, x baik la hang kata kami ni x bleh nak harap... kena ingat, komitmen & kerjaya masing2... sama2 lah kita doakan persahabatan antara kita semua x terputus.. anggap la ni teguran ikhlas dari ceq noh.. thanks to uis coz usaha keras tuk create this blog for us... big clap for him... yooo peace... hehe

Puaka Petaka said...

PERHATIAN,

PUNJUNK DAH NAK BLAH....
DIA TAK MAU JOIN GENG-GENG POLY DAH....

Kalau sapa sayang dia biarkan dia pergi, tak guna nak tahan......
Orang jenis ketegagq......

VISIT THIS BLOG!!!