Monday, August 6, 2007

LAGI ORANG BERTUNANG


Korang kenal tak Suhaini? Budak DPR batch kita (classmate aku la), budak Batu Pahat. Biasa orang panggil dia Ai. Kalau korang kenal, sila baca perenggan seterusnya, Kalau tak, sila abaikan post ini....

Ok. Berbalik kepada budak Ai ni. Menurut dari sumber yang memang sah boleh di percayai, Ai ni telah selamat bertunang pada 30 Julai 2007. Aku pun sebenarnya tak tahu hal ini. Tapi nasib baik la classmate aku yang sorang ni, Suhana, bagitau kat friendster aku. Menurut Suhana jugak, dia pun tak di jemput untuk majlis tunang ni.

Ppfftt...

Siot betul. Boleh lak dia tak bagitau aku sekali. Anyway, semoga jodoh berkekalan hingga jinjang pelamin....

10 comments:

aweez qarnie said...

Die ni ke Mighol?

Amirul Idham said...

yup...
tepat sekali...

punjunk said...

ye ke..
ai dah betunang..
nanti jumpa die kimsalam ek...
lame tak jumpe dak ai...
hehehehe...
taniah kat ai, dan selamat betunang lah yek...
moge berbahagia selalu

Amirul Idham said...

kalau aku jumpe la...
kitorg ni nama je duk kat bt pht..
tp harap susah gila nak jmpe..

SuLu_DaiSzie said...

tahniah....tahniah....

hem..batch-batch...dpr semua dah tunang erk...

nih aku nak story skit...
batch-batch budak2 shk ingat tak....?
sijil hotel catering...mungkin mirul tak kenal ah kot...
yang dhk tak tau ah kalau tak ingat....

2 org dah pun berkahwin ngan...
dah berbadan dua dah pun...
satu hanisah....baru 3 minggu
yang lagik satu nih famous skit...
ingat tak abe...ngan wati...
ha die ah...dah 1 bln lebih dah baby die...
tapi die tak kahwin ngan abe tuh ah die kahwin ngan org lain....

aku tak ader story nak gossip nih...bantai ajer ah....

Akira_Hanamichi said...

askum sume... ooo kenal2... cam rupa tapi x tau nama.. tahniah tahniah... sulu, btul ke dak wati dah bersalin?? eh, dak fizah apa citer?? x dengar lagik ker, kot2 la dah muntah2...huhuhu

Amirul Idham said...

hanisah tak kenal...
watie tu kenal la...

abis, abe ape cite lak skang nih..

yusra yusop said...

Hanisah a.k.a hans tu salah sorang geng kamal gak,kalau tak silap gua dia ni antara best student kat kelas dia.Anyway tahniah Hans n Watie

SuLu_DaiSzie said...

wa caya lu ah bro....
btul tuh diantara best student shk die tuh....
tapi maser sem 1 dier dapat anugerah tuh naik sem dua dier tak dapat but then she manage it die dapat gak ah...last sementa...
sebab kan masa sem 1 tuh hanay 4 org jer budak shk yang dapat anugerah tuh

SuLu_DaiSzie said...

eh silap akira...bukan dah bersalin baby dalam perut dier....
fiza tah lah tambah org tak dengau lak den tamabah no aderlah den dengau......hhuhuuhu

VISIT THIS BLOG!!!