Sunday, September 23, 2007

JADI KE TAK APIS KAWIN HUJUNG TAHUN NI??? TAK TAHU

Persoalan yang menjadi tanda tanya kepada budak-budak yang serumah, sekelas dan yang mengenali saudara Mohd Alhafiz.

Majlis pertunangan beliau dengan pasangan nya, Yanie yang berlangsung semasa 26 Mei lalu masih aku terbayang-bayangkan. Dan ada beberapa member polimers yang bertanya kepada aku, "Bila apis nak kawin? Jadi ke tak apis kawin hujung tahun ni?"

Lalu aku bertanyalah pada sepupunya, Nana, yang kini juga menuntut di Politeknik Merlimau. Jawapan daripada beliau ialah... Tak tahu.

So senang cerita, baik aku tanya tuan punya badan. Aku pun SMS la apis untuk mengetahui tarikh sebenar hari bahagia yang dinantikan. Jawapan nya pun sama.. Tak Tahu.

Menurut apis, mungkin hujung tahun ni tapi duit dia macam tak cukup lagi. So, mungkin juga tahun depan.

Selain itu, apis kena tunggu jawapan dari keluarga sebelah perempuan. Maklumlah, anak perempuan sulung.

Jadi belum ada tarikh tetap. Kata apis, bila dah dapat tarikh yang tepat, aku akan menjadi orang pertama yang dia inform. Kita tunggu je lah ye...

Dia jugak berharap semua gang polimers dapat datang ke majlis perkahwinan nya nanti. Terutamanya housemate masa di merlimau dan budak-budak lelaki yang satu batch, tak kira la DPR ke, DHK, DSB, SKA dan lain-lain...

6 comments:

Puaka Petaka said...

tak kisah la dia nak kawin ujung tahun ka tahun depan ka, kena bagitau aku......

bukan nya apa. nak buat persiapan.....

Amirul Idham said...

jngn risau..
ape2 nnt aku tulis kat blog ni

Akira_Hanamichi said...

askum.. huhu, kali ni kalu apis jadi kawen ujung thaun ni, sure aku turun nya... puaka petaka, saing skali ngan aku...

Puaka Petaka said...

pirah....... nak saing dgn hang.
mai penang tak bagitau aku pun......
dah mai, dah balik......
macam ni ka member?

PPPPPPiiiiiiRRRRaaaaaahhhhhhh!!!!!
akira........

Akira_Hanamichi said...

oitt puaka... bila masa plak akira pi penang nie... yg ari tu x jadi lar... cancel...puaka, raya ni mai umah... lama x jumpa..

Puaka Petaka said...

habis tu kalau dah cancel, bagatau la.....

Jenoh aku dok tunggu....

tapi tak pa..... raya ni aku p rumah hang, hang mai umah aku....

aku ingat nak masak kot, untuk member-member aku mai rumah......

VISIT THIS BLOG!!!