Sunday, March 16, 2008

HotGath '08

Hai kawan-kawan!!!(ayat abul)...waaah,sibuk tul u all skang ek,sampai dah tak sempat nak menyasar detik,membangkang harta barang seminit dua. Ye arr,ape yang korang buat tu memang betul pun,Uis tak sangkalkan lagi. Zaman sekarang sape tidur,die terlepas. Tak best kan alam pekerjaan neh. Masing-masing cuba menghenyak,menakak,menerabas,menerjang untuk sampai ke habis. Habis yang bermaksud penghabisan atau habis yang tidak ada apa-apa. Terletak di tangan kita.

Camna Uis leh berkarya kembali ek?heran kan?tu sebenarnye suntikan semangat dari shoutbox yang Uis install kat depan nun. Ade lagi yang masih sayang ngan blog neh rupenye. Trima kasih setinggi-tingginya kat semua. Start dari Uis jadi founder secara solo sampai Uis amik aremierulez jadi back-up writer dan sampai aremierulez pun dah bosan nak melayan u all yang macam muka takde perasaan dan Uis take over balik, u all tetap support..tepukan untuk diri sendiri!!!

Okeh,topik minggu neh membincangkan mengenai gathering day yang akan dianjurkan oleh saudara makhluk buas a.k.a puaka petaka a.k.a jimmy a.k.a eat man a.k.a zikri (berapa banyak nama daa..) yang Uis namakan sebagai HotGath'o8. Gathering neh khabarnya akan diadakan pada sekitar bulan Mei ni,di Kuala Lumpur. Jadi sesiapa yang nak tau further information bleh forward kat sini, insyaallah saudara makhluk buas akan cuba menceritakan perjalanan jadual yang telah dirancangkannya. Fees dia kalau tak silap Uis ialah RM100 sahaja. Kalau nak kasi lebih pun lagi bagus. U all kan kaya..hehehe

15 comments:

Amirul Idham said...

wwaa....
dah start balik dah blog ni rupanye....

kena promo balik kat budak2 ni pasal blog polimers ni...

eat man...teringat aku nama tu...hahaha...

aweez qarnie said...

yups..tau takpe,siap aku dah update skali mende2 yang ko letak time raya dulu lagi..letak lagu baru beb

Amirul Idham said...

bagus la ko dah kembali berblogging...
ko buat hotgath ni kat mne?

aweez qarnie said...

Oit..oit..kan aku dah bagitau HotGath tu diselia pasti sepenuhnya oleh makhluk buas laa..ko Buzz! dia soh dia masuk balik..dengan pantas!

-arahan MDKP

aweez qarnie said...

Pergh..Milol..ko kawan ngan artis kan skang..nah ni lagu kegemaran ko yang telah di beatboxingkan
enjoy!!

Dropit like it Hot BeatBox.

Amirul Idham said...

bila masa aku kawan dgn artis...
bnyk la ko punye lagu favorite...

Akira_Hanamichi said...

huhu...hotgath..?? cam best ja nama 2..support2..

Amirul Idham said...

akira..
suport beb...jgn tak suport...

Amirul Idham said...

along...
amalina dah dpt anak dah beb...
tak nak post entri ke pasal ni...

nama anak dia ade kat chatbox tuh...

Puaka Petaka said...

kejap-kejap...
actually bukan bulan Mei...
bulan ogos. maybe awal bulan...
dan bukan di kuala lumpur tapi di tempat asal kita berjumpa iaitu di melaka....

Aku akan start aktif balik dalam mencari tempat dan modal untuk gathering ni balik sebab baru-baru ni aku memang bz gila.....

you all jangan bimbang.... HotGath 08 ni aku menjanjikan yang paling best....

Actually ni Projek Percubaan. dan kalau jadi, Aku akan tetapkan Ahli Jawatankuasa tetap dan aku akan buat gathering untuk semua Pionear Poli Merlimau.....

Amirul Idham said...

aku tak terlibat dlm gathering kali ni...

sedih....

Puaka Petaka said...

tak pa mighol...
ni baru percubaan....
kalau tak jadi, tak pa.... ko tak menyesal...
kalau jadi ko la org first aku nak lantik jadi AJK untuk gathering Pieoner Poli Merlimau...
Amacam?
Sudah Berminat....

Lagipun budak-budak Hot Cat ni bahan ujian.....
muahahahahahaha!!!.....

Amirul Idham said...

bahan ujikaji...?
jgn kau kurung diorg dalam lab plak nanti...

Puaka Petaka said...

tak dak la sampai tabung uji...
sekadar mcm test drive je...

Akira_Hanamichi said...

huhu... best2... kat melaka ek... aku nak pi pekena asam pedas hajah mona... huhu... dah lama teringin... wedding apis ni conform wa konvoi...

VISIT THIS BLOG!!!