Wednesday, July 18, 2007

WWWAAASSSUUUPPPP!!!!!

Salam kawan-kawan polimers semua. Ok ni bukan aweez, tapi aremierulez di sini. Aweez telah meletakkan aku sebagai second writer untuk blog ni kerana dia agak busy sekarang nih. So di harap member-member semua memberikan sokongan kepada aku yeh!!

Maybe aku tak de lah boleh update selalu sangat sebab aku pun ade blog sendiri. Tapi aku akan berikan usaha yang terbaik untuk blog ni.... CCCHHHEEWWWWAAAHHH!!!!

Ok kepada member-member yang ada berita pasal budak-budak poli kita yang lain, please inform aku atau aweez so kitaorang boleh post kat dalam blog nih. Ok?

Oh ya, korang kenal Mohd Alhafiz tak?? Ala, aweez ada cerita pasal majlis tunang dia yang aku dengan aweez pergi hari tu. Sekarang ni dah jadi cikgu, dah jadi pendidik. Siap tertidur kat library lagi hari tu. HAHA... Rosak la anak bangsa melayu macam ni... Anyway, hope Alhafiz suksess dalam bidang baru dia ni....

Ok, Chow. Jumpa lagi....

5 comments:

aweez qarnie said...

Cayakla AREMIERULEZ!!Camtu aa..satu lagi nak tegur nih,karaoke box kat bawah nun dah berkarat dah tu,bile nak putar lagu baru?jangan letak karaoke lagu setan minum darah kambing dah

Amirul Idham said...

aku tak tau nak amik lagu ape..
tengok la..
aku cari ape2 lagu nnt...

aweez qarnie said...

hai... saya UIS... sebenarnye skrip nie AREMIERULEZ yang buatkan... macam tu la kawan kan??? bila saya sibuk dia tolong saya, bila saya sunyi dia temankan, dan bile saya sedih dia wat lawak kat saya... kalu korang ade kawan hubungilah kawan korang, kalu tak ade hubungi aje AREMIERULEZ, AREMIERULEZ pun tengah sunyi tu... berkawan biar beribu... berkasih biar berempat setia satu lain spare part....

PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT INI DIBAWAKAN OLEH PASUKAN BELIA 4B KUBANG PASU...

Amirul Idham said...

aku tgh sunyi...???

ko nk promosi kan aku ke??

hehehe...

SuLu_DaiSzie said...

yuuhuuuuu..........

amboi2.....
bro aper nih maner aci...buat penat jer kamik pi bertapa mendalami ilmu keblogtan nih....
tibe-tibe mirul lak yang dapt....huhuhuhu...
just kiding....

anyway im back again......

VISIT THIS BLOG!!!