Monday, August 13, 2007

MAKA MEMBEBEL LAH AKU INI....

Apa khabar semua warga Polimers? aremierulez di sini... Di harap semua sihat sejahtera hendaknya.

Sorry amat-amat sebab dah jarang-jarang update blog ni. Aku agak sibuk sekarang kerana aku sekarang bukan sahaja nak menjaga blog aku, tapi jugak kena handle blog kawan aku ni. So dicampur lagi dengan tanggungjawab sebagai pelajar dan nak menjaga business yang aku jalankan, aku memang agak sibuk sekarang.

Aku ada beberapa perkara yang terkeluar dari benak kepala aku yang dah tak berapa betul. Blog ni dibuat bukanlah semata-mata untuk aku dan aweez qarnie, tapi untuk semua ahli polimers. So aku ada cadangan, apa kata kalau korang ade benda nak di luahkan, korang e-mel kat aku dan aku akan letak dalam blog ni. Tak kira la luahan hati ke, pandangan korang ke, atau korang nak hantar sajak, puisi, pantun.... Apa-apa aja lah...

Atau kalau korang nak lebih mencapap, korang hantar la gambar-gambar terbaru korang, gambar dengan kawan-kawan baru dekat tempat belajar baru atau tempat kerja, atau gambar pemandangan yang korang ambik ke. Tak kira apa lah, janji kita boleh berkongsi bersama-sama.

Kalau korang gembira dengan cadangan aku dan nak medium korang di exposure kan di blog ini, sila e-mel segala medium korang ke e-mel aku ini:


sekian untuk kali ini.....

4 comments:

SuLu_DaiSzie said...

wa mioul anti aku cube pikirkan erk......

Amirul Idham said...

ha...
pikir2 kn la sket...
aku dah abis idea dh nk update blog ni...

Akira_Hanamichi said...

mirul, memadangkan EPL dah start, apa kate set topic tuk "kipas susah mati" EPL..huhu... sure kecoh nya... Hidup Chelsea..! ! !

Amirul Idham said...

boleh tu boleh akira...
tp takut budak2 pompuan tak setuju plak...

VISIT THIS BLOG!!!