Friday, August 17, 2007

THE NEW AND IMPROVE POLIMERS VERSION 2.0

Apa khabar semua, aremierulez di sini....

Apa khabar semua gang-gang polimers? Di harap semua sihat hendaknya.

Ok. Maybe korang semua mesti agak terkejut melihat perubahan layout Polimers ini. Setelah mendapat kebenaran dari Aweez Qarnie, pemilik blog ini, aku telah upgrade blog ini ke version 2.0. Aku ubah sikit layout Polimers ni sebab aku berpendapat warna putih yang di gunakan selama ni nampak pucat dan tak bersemangat. So aku cuba menambah sedikit warna dalam blog ni.

Aku jug meletakkan banner untu k blog ni. Sebelum ni, blog ni tak de banner, so aku meletakkan banner untuk menambahkan seri. Kat banner tu ada tertulis "Will I Ever Find You?" You dalam ayat itu bermaksud friendship kita dalam ahli gang Polimers. Mampukah kita mendapat persahabatan seperti ini lagi?

Blog ni jugak dah ada theme song. Hehe... Klik play dekat lagu Friends Forever kat atas nih sambil baca blog ni. Mana la tau dapat tambah sikit feeling sambil baca blog ni... Ye Tak??

Aku jugak ada letak satu poll kat dalam blog ni. Korang usha la kat bawah chat box ni, korang akan nampak poll yang aku letakkan tu. Sila-sila la mengundi ya. Korang boleh undi seberapa banyak korang nak dan boleh tanda lebih dari satu. Tarikh tutup untuk mengundi ialah pada 3 September 2007.

Aku juga masih menunggu kiriman korang. Sila rujuk post aku sebelum ni. Di harap ahli-ahli polimers yang lain mengahantar apa-apa hasil karya atau gambar atau pa-apa luahan hati anda ke alamat e-mel yang di beri sebelum ini.

Diharap semua gang-gang polimers berkerja bersama aku untuk menambahkan seri Polimers ini untuk masa yang lebih panjang.

Ok.. Kalau ada apa-apa komen atau feedback, silalah komen ya?? Mari kita sama-sama menggegarkan blog ini.

6 comments:

Puaka Petaka said...

cantik.....
memang cantik mighol....

muzik dah ada.....
undi dah ada.....
karaoke dah ada.....

nak apa lagi......
kerakyatan saja yang nak tambah....
yang tu pelan-pelan.....
lama-lama ramai la....

Amirul Idham said...

kerakyatan tu bergantung kpd ahli polimers tu sendiri..

Puaka Petaka said...

bertukar.....

Puaka Petaka said...

eh......
aku rasa kan la.....
kalau kita buat gathering, nanti, kita buat on line, past ajaq macam mana nak update blog atau buat blog ok dak?

lepas tu misti ramai yang masuk......

tapi time gathering tu tau lagi.....

Amirul Idham said...

boleh gak...
tp kena persetujuaan suma org la...

SuLu_DaiSzie said...

halo....sorry ah mierul
kaamik sik da masa mau masauk ke blog nih ba......
aku sem nih masuk lab tuh yang buzy gegiler tuh nih pun ok skit sebab besok klas batal
nih aku nak bagi tau kat rakyat jelata polimer
kak ena or syarifah nur amalina
dah dapat baby boy dah....
beberapa belas hari yang lepas
namanya meor khairul haziq....
kecik ajer kalau tak silap 2.8 ajer......

VISIT THIS BLOG!!!