Monday, September 3, 2007

WTF?

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....
Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu. Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...
Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Wanitaitu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.

Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.

Lelaki Arab : Astaghfirullah.. (lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)

4 comments:

yusra yusop said...

What the fu**!

SuLu_DaiSzie said...

hem...dalam cerita tuh kiter leh namapk dua kebodohan...
1)perempuan tuhlah....pasai pa lah die nak ubah fikiran sebab permintaan lelaki tuh kan...

2)lelaki,lelaki...aku tak cakap semua tapi segelintirnya memang macam tuh kalau namapak jer perempuan seksi dier maesti inagt...perempuan tuh buleh senang-senang jer nak makan erk....

walau bagaimana pun kesimpulanya....namapak tak perempuan tuh tak yakin ngan aper yang dier pegang selam nih...dan disebabkan itu...dier pun teruslah jatuh....sia-sia ajer dier nak ubah pegangan dier sebab lelaki-lelaki yang sebelum nih...
jadi buat sesiapa yang keciwa janganlah nak berobah kepada sesuatu yang lebih buruk yang bawak padah kat diri sendiri disebabkan yang sebelum-sebelum nih tinggalkan ko org sebab2 yang tersbut ah....

Puaka Petaka said...

kalau aku la sambut pompuan tu,
1st skali, aku nanti marah dia sebab apa dia nak bunuh diri?
2nd aku tanya dia sebab apa tak kawin?

kalau nak tahu, statistik menunjukan akum lelaki lebih bijak mengatur startegi dan mencuri kesempatan. Unpredictable

yang tu saja commend aku.....

Akira_Hanamichi said...

ahaks... lucu plak cita ni... by da way, setuju gak ngan pendapat sulu_daiszie... x pasal2 mati dalam kemaksiatan kan... so, sama2 lah kita memperbanyakan amal ibadat kita sempena bulan puasa ni werk...

VISIT THIS BLOG!!!